مقالات

تفاوت جی وب با انواع سایت ساز ها

تو این مقاله باهم میفهمیم که سایت هایی که توسط جی وب طراحی میشود چه تفاوتی با سایت هایی که توسط سایت ساز ها طراحی میشود دارد.

۱. دخالت کارفرما در طراحی سایت

سایت ساز ها به طور معمول به این صورت هست که بعد از پرداخت هزینه، یک داشبورد در اختیار کارفرما قرار میگیرد که میتواند عکس های سایت را بارگذاری کند، متن هارا ویرایش کند و بخش های سایت را تا جایی که آن پلتفرم اجازه میدهد ویرایش کند.

طبق تجربه ی ما در این زمینه که کارفرما معمولا زمان لازم برای انجام ویرایشات، بارگذاری محتوا و … را ندارد ما در این استارتاپ این مشکل رو حل کرده ایم. در جی وب ما یک فرم درست کرده ایم که در آن اطلاعاتی که برای طراحی سایت لازم است به صورت دقیق لیست شده است که کارفرما فقط این فرم را پر میکند و برای تیم ما ارسال میکند و سایت توسط نیروی متخصص با آن اطلاعات کامل میشود و تحویل به کارفرما داده میشود.

به این صورت کارفرما دیگر دغدغه ای روی روند طراحی سایت به جز جمع آوری اطلاعات ندارد.

۲. توسعه پذیری

سایت ساز ها به طور معمول برای برآورده کردن نیاز مشتریان خود یک قالب را به صورت برنامه نویسی شده آماده میکنند، یک داشبورد برای مشتری میسازند و داشبورد را در اختیار مشتری قرار میدهند تا اطلاعات سایت رو خود را وارد کنند و سایت آماده شود. که این کار یک ایرادش عدم امکان توسعه سایت توسط مشتری یا کارفرما میباشد.

یعنی دسترسی به کل سورس کد نداریم تا بتوانیم تغییرات را ایجاد یا به سایت عملکرد یا فانکشن جدیدی اضافه کنیم.

در جی وب سایت ها بر بستر وردپرس ساخته و طراحی میشوند و دسترسی کل (ادمین)‌ برای کارفرما ایجاد میشود. اینکه وردپرس چیست و چرا از وردپرس استفاده کنیم رو به طور کامل در سایت گروه کاکتوس تک در صفحه طراحی سایت توضیح داده ایم که میتوانید مطالعه کنید.

به طور خلاصه اگر بخواهیم توضیح بدهیم وردپرس مزیتی که نسبت به سایت برنامه نویسی شده دارد رابط کابری آسان و توسعه پذیری آسان و سریع آن می باشد. کارفرما میتواند با دسترسی ادمینی که دارد هر تغییری روی سایت ایجاد کند و از حتی سایت را به فروشگاه آنلاین تبدیل کند و هیچ محدودیتی برای انجام تغییر وجود ندارد.

۳. سئو پذیری

همان طور که بالا گفته ایم با توجه به بستر وردپرسی و همچنین دسترسی ادمین به سایت شما میتوانید هر تغییر و امکانی را روی سایت ایجاد کنید.

با توجه به رعایت اصول سئو و زیرساخت های تکنیکال و فنی در سایت هایی که توسط ما طراحی میشود شما میتوانید با خیال راحت روی سئو سایت خود کار کنید، مقاله بارگذاری کنید، پلاگین های کمکی نصب کنید و به طور کامل سئو سایت را انجام دهید و هیچ محدودیتی هم در این زمینه ندارید.

۴. دامنه اختصاصی

با سفارش طراحی سایت از جی وب اگر دامنه ی خودتان رو داشته باشید میتوانید سایت را روی دامنه خود بارگذاری کنید تا به برندینگ مجوعه خودتان هم بیشتر کمک کنید.

اگر هنوز دامنه خود را ثبت نکرده اید ما متیوانیم یک ساب دامین روی دامنه ی اصلی مجموعه (geniusweb.ir) با نام دلخواه شما ایجاد کنیم تا زمان خرید دامنه خودتان از سایت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *